Samostatná asistentka ředitele

Profil společnosti:
Zprostředkováváme personální inzerci pro klienta, kterým je elektrotechnická firma se sídlem v Liberci.

Náplň práce:
- vedení administrativy související s chodem firmy, vč. zpracování měsíční docházky zaměstnanců a vedení pokladny
- podpora obchodního oddělení – administrativní zajištění a koordinace svěřených činností
- příprava podkladů pro externí účetní firmu

Požadujeme:
- SŠ/VŠ vzdělání
- zkušenosti s přípravou podkladů pro fakturaci, evidencí, vystavením a zpracováním faktur
- prokazatelná praxe v obdobných činnostech podmínkou
- velmi dobrá znalost anglického jazyka
- velmi dobrá znalost nástrojů MS Office, SW Helios výhodou
- dotahování úkolů do konce, osobní odpovědnost
- analytické, organizační a komunikační schopnosti
- systematičnost, pracovitost, pečlivost

Nabízíme:
- samostatnou práci na hlavní pracovní úvazek
- přátelský kolektiv menší společnosti s možností uplatnění anglického jazyka
- odpovídající mzda
- stravenky

Místo práce: Liberec

Termín nástupu: ihned

V případě, že Vás tato nabízená pozice zaujala, zašlete nám Váš podrobný strukturovaný životopis s průvodním dopisem a názvem pozice, o kterou se ucházíte!
Pro odpověď na tuto pozici, prosím, používejte pouze e-mailovou adresu: egrundova@jobsystem.cz



Vytvořeno: 22. 1. 2014, 11:08

JOBSYSTEM s.r.o.

Solovská 106/42
18000 Praha 8
224 814 391
www.jobsystem.cz
Více info:
Doporučte tuto práci
Chci více info o této pozici
Obor
Obchod a cestovní ruch, Finance, Administrativa  
Plat
0  
Lokalita
Liberecký kraj  
Pracovní poměr
Práce na HPP  
Kontaktní osoba
Eva Grundová  
e-mail
 
Telefon
224 814 391  
Šup s tím na FaceBook
Další inzeráty s nálepkami:
 

© 2009 empleo.cz O nás