Referent obchodní administrativy

Profil společnosti:
Zprostředkováváme inzerci pro klienta, kterým je pobočka nadnárodní firmy podnikající v elektrotechnickém průmyslu.

Náplň práce:
Komunikace se zákazníkem, vyřizování požadavků a dotazů, zpracování poptávek a objednávek, příprava nabídek ve spolupráci s obchodníky, fakturace, reklamační řízení, zpracování hlášení pro Obchodního ředitele.

Požadujeme:
Odborné vzdělání v oboru elektro, praxe vítána, pozitivní myšlení, logické myšlení, komunikativnost, flexibilita, pečlivost, příjemné vystupování, PC gramotnost (MS Office), zvláště Excel, znalost Navision výhodou, znalost AJ nebo NJ výhodou.

Nabízíme:
Funkce je vhodná pro uchazeče, který má rád komunikaci se zákazníky, ale i se spolupracovníky (výroba, nákup, konstrukce). Je schopen řešit více úkolů najednou, nebojí se práce pod tlakem a umí správně stanovit priority jednotlivých požadavků s ohledem na celkové cíle společnosti.

Místo práce: Roudnice nad Labem

Termín nástupu: 1.3.2013

V případě, že Vás tato nabízená pozice zaujala, zašlete nám Váš podrobný strukturovaný životopis s průvodním dopisem a názvem pozice, o kterou se ucházíte!
Pro odpověď na tuto pozici, prosím, používejte pouze e-mailovou adresu renata.pavlicova@hensel.cz.
Vytvořeno: 25. 2. 2013, 15:28

JOBSYSTEM s.r.o.

Solovská 106/42
18000 Praha 8
224 814 391
www.jobsystem.cz
Více info:
Doporučte tuto práci
Chci více info o této pozici
Obor
Obchod a cestovní ruch, Administrativa  
Plat
Dohodou  
Lokalita
Litoměřice  
Pracovní poměr
Práce na HPP  
Kontaktní osoba
Eva Grundová  
e-mail
 
Telefon
224 814 391  
Šup s tím na FaceBook
Další inzeráty s nálepkami:
 

© 2009 empleo.cz O nás