Office Assistant - fakturace, logistika, administrativa
Renomovaná firma, obchodující v oblasti zdravotnické přístrojové techniky, chirurgických nástrojů a implantátů se sídlem v Brandýse nad Labem-Stará Boleslav.
Náplň práce:
• komunikace se zahraničními partnery, objednávání zboží
• sledování skladových zásob v příslušném programu
• fakturace a práce s fakturačním programem Helios
• odesílání zboží do nemocnic
Požadujeme:
• SŠ/VŠ vzdělání
• komunikace v AJ se zahraničím v ústní a písemné podobě
• PC znalosti zejména Excel
Výhodou:
• zkušenosti z obdobné pozice
Nabízíme:
• práci na plný úvazek
• úvodní a průběžné zaškolení
• 25 dní dovolené
• nápojové občerstvení na pracovišti zdarma
• přídatný finanční bonus 2x ročně
Mzdové ohodnocení 45 000 - 50 000 Kč/měsíc.
Místo práce: Brandýs nad Labem-Stará Boleslav - okres Praha-východ
Termín nástupu: ihned / dle dohody
V případě, že Vás tato pracovní pozice zaujala, zašlete nám, prosím, Váš životopis s názvem pracovní pozice, o kterou se ucházíte.
Pro odpověď na tuto pozici, prosím, používejte pouze e-mailovou adresu: egrundova@jobsystem.cz.
Na tuto pracovní pozici, můžete reagovat pouze do 10. 5. 2024. Po tomto datu, prosím, neodpovídejte.
Vytvořeno:
JOBSYSTEM s.r.o.
Více info:
Provoz inzertního serveru s nabídkami zaměstnání a brigád.