Fakturantka, asistentka obchodního ředitele

Profil společnosti:
Zprostředkováváme inzerci pro klienta, kterým je ČR Beton Bohemia spol. s.r.o.

Náplň práce:
Zpracování agendy obchodního oddělení (cenové nabídky, smlouvy, evidence zákazníků, archivace, korespondence s obchodními partnery), kompletní externí i vnitro fakturace, komunikace se zákazníky, překlady textů z a do NJ, zpracování přijaté a odesílané pošty, vedení pokladny, příprava podkladů pro ekonomické výkazy a reporting.

Požadujeme:
Minimálně SŠ vzdělání ekonomického nebo stavebního směru, aktivní znalost práce na PC (Outlook, MS Office), velmi dobrá znalost němčiny slovem i písmem, ŘP sk. B, spolehlivost, odpovědnost, částečná časová flexibilita, příjemné vystupování, ochotu učit se novým věcem.

Nabízíme:
Zázemí stabilní společnosti, týden dovolené navíc, možnost dalšího vzdělávání, stravenky.

Místo práce: Český Krumlov

Termín nástupu: 1. 6. 2014

V případě, že Vás tato nabízená pozice zaujala, zašlete nám Váš podrobný strukturovaný životopis v českém jazyce s průvodním dopisem a názvem pozice, o kterou se ucházíte!
Pro odpověď na tuto pozici, prosím, používejte pouze e-mailovou adresu: egrundova@jobsystem.cz
Vytvořeno: 30. 4. 2014, 11:39

JOBSYSTEM s.r.o.

Solovská 106/42
18000 Praha 8
224 814 391
www.jobsystem.cz
Více info:
Doporučte tuto práci
Chci více info o této pozici
Obor
Administrativa, Obchod a cestovní ruch  
Plat
dohodou  
Lokalita
Český Krumlov  
Pracovní poměr
Práce na HPP  
Kontaktní osoba
Eva Grundová  
e-mail
 
Telefon
224 814 391  
Šup s tím na FaceBook
Další inzeráty s nálepkami:
 

© 2009 empleo.cz O nás