Asistent klientského servisu vymáhání pohledávek v advokátní kanceláři

Profil společnosti:
Zprostředkováváme inzerci pro klienta, kterým je advokátní kancelář s mnohaletou praxí vymáhání pohledávek.

Náplň práce:
Práce v interním programu evidence pohledávek, komunikace s klienty, s vedením společnosti, reporting, odpovědnost za procesy v jednotlivých portfoliích, spolupráce se všemi ostatními pozicemi v rámci oddělení vymáhání pohledávek.

Požadujeme:
SŠ vzdělání ukončené maturitou, praxe v administrativě min. 2 roky, praxe na obdobné pozici vítána, výborné komunikační a organizační, chuť a schopnost pracovat v týmu, zvládání stresových situací, časovou flexibilitu.

Nabízíme:
Zázemí stabilní společnosti, moderní pracovní prostředí, místo výkonu práce v centru Prahy (Praha 3), sick days.

Místo práce: Praha 3

Termín nástupu: Ihned

V případě, že Vás tato nabízená pozice zaujala, zašlete nám Váš podrobný strukturovaný životopis s průvodním dopisem a názvem pozice, o kterou se ucházíte!
Pro odpověď na tuto pozici, prosím, používejte pouze e-mailovou adresu esvobodova@jobsystem.cz.
Vytvořeno: 10. 9. 2012, 13:03

JOBSYSTEM s.r.o.

Solovská 106/42
18000 Praha 8
224 814 391
www.jobsystem.cz
Více info:
Doporučte tuto práci
Chci více info o této pozici
Obor
Právo, Administrativa  
Plat
Dohodou  
Lokalita
Praha  
Pracovní poměr
Práce na HPP  
Kontaktní osoba
Eva Grundová  
e-mail
 
Telefon
224 814 391  
Šup s tím na FaceBook
Další inzeráty s nálepkami:
 

© 2009 empleo.cz O nás