Administrativní pracovnice / pokladní

Profil společnosti:
Zprostředkováváme inzerci pro klienta, kterým je autorizovaný prodejce a servis vozů KIA a NISSAN společnost Autopark Brno a.s..

Náplň práce:
Vedení firemní administrativy, vedení pokladny, fakturace, styk se zákazníky na recepci, vyřizování firemních telefonů.

Požadujeme:
SŠ ekonomického směru, základní znalost účetnictví, znalost účetního programu Pohoda výhodou, znalost AJ a NJ výhodou, příjemné a milé vystupování, ochotu naučit se nové věci a výrazně pro-zákaznickou orientaci. Zasílat CV + fotografii.

Nabízíme:
Práce na HPP, pracovní doba od 8 do 16,30, pracovní smlouvu na dobu určitou – 2 roky, nástupní plat 15 000,- Kč.

Místo práce: Brno

Termín nástupu: 3.9.2012

V případě, že Vás tato nabízená pozice zaujala, zašlete nám Váš podrobný strukturovaný životopis s průvodním dopisem, fotografii a názvem pozice, o kterou se ucházíte!
Pro odpověď na tuto pozici, prosím, používejte pouze e-mailovou adresu esvobodova@jobsystem.cz.
Vytvořeno: 18. 7. 2012, 16:11

JOBSYSTEM s.r.o.

Solovská 106/42
18000 Praha 8
224 814 391
www.jobsystem.cz
Více info:
Doporučte tuto práci
Chci více info o této pozici
Obor
Administrativa  
Plat
od 15 000 Kč  
Lokalita
Brno  
Pracovní poměr
Práce na HPP  
Kontaktní osoba
Eva Grundová  
e-mail
 
Telefon
224 814 391  
Šup s tím na FaceBook
Další inzeráty s nálepkami:
 

© 2009 empleo.cz O nás