Účetní (Praha)

Náplň práce:
*Vedení účetnictví společnosti dle legislativních a interních požadavků (převážně se jedná o účtování OPEX faktur, správa registru dlouhodobého majetku, příprava přiznání DPH)

Odpovědnost zaměstnance:
*V rámci rozsahu přidělených dokladů zodpovídá za jejich správné a přesné zaúčtování (formální kontrola dokladů, jejich kontování, zaúčtování, sekundární kontrola, zajištění úplnosti, přesnosti a včasnosti),
*v rámci rozsahu přidělených účtů zodpovídá za měs. dokladovou inventuru a její odsouhlasení na hlavní knihu,
*zodpovídá za dodržování časové harmonogramu prací v rámci měsíční a roční uzávěrky a za kvalitní plnění konkrétních povinností,
*v případě zjištění nesrovnalostí upozorňuje vedoucí účetní a relevantní zaměstnance firmy za účelem nápravy,
*dodržuje relevantní interní kontroly,
*v případě fyzické inventury odpovídá za správné, přesné a úplné zaúčtování inventurních rozdílů,
*proaktivně přistupuje k minimalizaci zůstatků rozvahových účtů (v rámci rozsahu přidělených účtů),
*zodpovídá za udržování vlastní profesní vzdělanosti potřebné pro výkon práce.

Další náplní práce budoucího zaměstnance je:
*V rámci přidělených úkolů zohledňuje příslušné legislativní změny v oblasti daní a účetnictví a dále změny v organizační struktuře společnosti a v potřebách manažerského účetnictví,
*při řešení pracovních úkolů komunikuje se zaměstnanci, obchodními partnery a zástupci státních orgánů na příslušné profesionální úrovni,
*v rámci rozsahu přidělených dokladů zodpovídá za jejich správné a přesné zaúčtování, v rámci měsíční závěrky plní svěřené povinnosti kvalitně a dle požadovaných termínů,
*v případě zjištění nesrovnalostí upozorňuje vedoucí účetní a relativní zaměstnance firmy za účelem nápravy.

Požadujeme:
*VŠ (SŠ) vzdělání ekonomického směru,
*znalost anglického jazyka (min. úroveň B2),
*znalost práce na PC na uživatelské úrovni, pouze program Microsoft Excel musí být na pokročilé úrovni,
*praxe min. 2 roky (znalost účtování v SUNU-Helios výhodou),
*znalost zákona o účetnictví,
*znalost zákona o DPH a Dani z příjmu,
*pravidla pro poskytování cestovních náhrad,
*zodpovědnost a spolehlivost,
*logické myšlení,
*týmovou spolupráci,
*preciznost a přesnost,
*flexibilitu,
*odolnost vůči stresu,
*proaktivní přístup,
*zákaznický přístup.

Nabízíme:
*Práci v perspektivním oboru,
*zázemí silné a stabilní společnosti,
*odpovídající platové ohodnocení,
*nadstandartní zaměstnanecké benefity,
*příjemné pracovní prostřední a dobrý kolektiv.

Přečtěte si prosím pozorně následující text, abychom mohli dále pracovat s Vašimi zaslanými údaji.

Zasláním Vašeho životopisu a motivačního dopisu souhlasíte, aby společnost Promotion & Sale s.r.o., sídlem Dr. Martínka 1295, 700 30 Ostrava - Hrabůvka, (dále jen společnost), zpracovávala Vaše osobní údaje pro účely zprostředkování práce (ukládání, úprava, vyhledávání, třídění, kombinování, likvidace a poskytování třetím osobám) v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb. "O ochraně osobních údajů" ve znění pozdějších předpisů, a to až do odvolání písemnou formou. Potvrzujete tím, že jste obeznámen/a se svými právy v souvislosti s přístupem k informacím a jejich ochraně podle §12 a §21 zákona č. 101/2000 Sb. ve znění pozdějších předpisů. Plné znění a další informace o ochraně citlivých údajů naleznete na webových stránkách www.uoou.cz.
Vytvořeno: 3. 1. 2013, 13:29

Promotion & Sale s. r. o.

Dr. Martínka 1295
70030 Ostrava
725 366 136
www.promotion-sale.eu
Více info:
Doporučte tuto práci
Chci více info o této pozici
Obor
Finance, Administrativa  
Plat
25 000 Kč  
Lokalita
Středočeský kraj  
Pracovní poměr
Práce na HPP  
Kontaktní osoba
Anděla Nohelová, DiS.  
e-mail
 
Telefon
725 366 136  
Šup s tím na FaceBook
Další inzeráty s nálepkami:
 

© 2009 empleo.cz O nás