Sekretářka v advokátní kanceláři

Profil společnosti:
Zprostředkováváme personální inzerci pro klienta, kterým je Mezinárodní advokátní kancelář sídlící v centru Prahy

Náplň práce:
Pracovní doba: pondělí – pátek, 8:45 – 17:15.
Náplní práce je administrativní podpora týmu právníků.

Požadujeme:
Požadujeme vynikající znalost českého jazyka, komunikativní znalost angličtiny, znalost práce s PC (MS Office, zejména Word), dále pečlivost, spolehlivost, příjemné vystupování a časovou flexibilitu. Předchozí praxe v administrativě je výhodou.

Nabízíme:
Nabízíme práci v prestižní a stabilní mezinárodní společnosti a velmi dobré finanční ohodnocení. Preferujeme dlouhodobou spolupráci.

Místo práce: Praha

Termín nástupu: v průběhu dubna 2015

V případě, že Vás tato nabízená pozice zaujala, zašlete nám Váš podrobný strukturovaný životopis s průvodním dopisem a názvem pozice, o kterou se ucházíte!
Pro odpověď na tuto pozici, prosím, používejte pouze e-mailovou adresu: egrundova@jobsystem.cz

Platnost inzerátu končí 11. 4. 2015. Po tomto datu, prosím, neodpovídejte.

Vytvořeno: 11. 3. 2015, 14:59

JOBSYSTEM s.r.o.

Solovská 106/42
18000 Praha 8
224 814 391
www.jobsystem.cz
Více info:
Doporučte tuto práci
Chci více info o této pozici
Obor
Administrativa  
Plat
dohodou  
Lokalita
Praha  
Pracovní poměr
Práce na HPP  
Kontaktní osoba
Eva Grundová  
e-mail
 
Telefon
224 814 391  
Šup s tím na FaceBook
Další inzeráty s nálepkami:
 

© 2009 empleo.cz O nás