Regionální ředitel

Profil společnosti:
Stabilní česká akciová společnost působící na trhu zprostředkování financí 15 let. V současné době je jedničkou na trhu. Obrat společnosti za poslední 3 roky činí 1 miliardu Kč ročně. Společnost působí na území celé České republiky, kde má 11 hlavních regionálních kanceláří a jim podřízených 60 strukturních regionálních kanceláří. Obchodní síť aktivních, smluvně vázaných obchodních zástupců čítá přes 60 tisíc osob. Hlavní filozofií společnosti je vzdělávání občanů v oblasti osobních a rodinných financí. Mimo zprostředkovatelskou činnost provozuje společnost síť 3 seminárních hotelů a 1 seminárního centra, ve kterých se konají základní semináře pro veřejnost, dále produktová a motivační školení. Společnost spolupracuje s renomovanými finančními institucemi a bankovními domy. V současné době expanduje do neobsazených regionů (okresů) v Čechách.

Náplň práce:
Budování a rozvoj nového týmu - obchodní sítě, realizace obchodní strategie společnosti, aktivní komunikace a jednání se spolupracovníky nově tvořeného týmu - potenciálními partnery v rámci zajištění obchodní spolupráce, smluvních vztahů, obchodních podmínek, motivačních programů apod., management prezentačních schůzek, školení a seminářů, řízení porad a obchodních tréninků nově budovaného týmu, příprava obchodních prezentací (min. ppt), přímá komunikace s nadřízeným ředitelem obchodní sítě, časté služební cesty a účast na obchodních jednáních.

Požadujeme:
Vzdělání min. SŠ, zkušenosti s vedením a řízením lidí, orientace na výsledek, reprezentativní vystupování, aktivní přístup, ochota učit se novým věcem, časová flexibilita, otevřená komunikace (komunikativní typ osobnosti), odpovědnost a důslednost, znalost a správné používání českého jazyka slovem i písmem, znalost práce s PC (znalost Office, Excel, Power point, internet), řidičský průkaz typ B.

Nabízíme:
Progresivní kariérní růst s reálnou možností vybudování prestižní pozice ve společnosti s dominantním postavením na trhu, pracovní prostředí odpovídající pozici, osobní podpora a řízení nadřízeným ředitelem obchodní sítě, včetně finanční podpory do začátku činnosti, pracovní prostředky (služební automobil, mobil, notebook), produktové, obchodní i osobnostní vzdělávání v rámci vlastní vzdělávací Akademie, systém odměňování orientovaný na obchodní výsledky společnosti.
Místo práce: Pro oblasti krajů: Karlovarský, Plzeňský, Ústecký, Liberecký, Jihočeský, Praha, Středočeský kraj, Královéhradecký, Pardubický, Vysočina.


Místo práce: Pro oblasti krajů: Karlovarský, Plzeňský, Ústecký, Liberecký, Jihočeský, Praha, Středočeský kraj, Královéhradecký, Pardubický, Vysočina.

Termín nástupu: Listopad - prosinec 2011

V případě, že Vás tato nabízená pozice zaujala, zašlete nám Váš podrobný strukturovaný životopis s průvodním dopisem a názvem pozice, o kterou se ucházíte!!! V případě, že tak neučiníte, nemusíte být zařazeni do výběrového řízení! Děkuji

PRO ODPOVĚĎ NA TUTO POZICI, PROSÍM POUŽÍVEJTE POUZE e-MAILOVOU ADRESU esvobodova@jobsystem.cz.
Vytvořeno: 21. 10. 2011, 11:16

JOBSYSTEM s.r.o.

Solovská 106/42
18000 Praha 8
224 814 391
www.jobsystem.cz
Více info:
Doporučte tuto práci
Chci více info o této pozici
Obor
Management, Obchod a cestovní ruch  
Plat
Dohodou  
Lokalita
Česká republika  
Pracovní poměr
Práce na HPP  
Kontaktní osoba
Eva Grundová  
e-mail
 
Telefon
224 814 391  
Šup s tím na FaceBook
Další inzeráty s nálepkami:
obchodx 2575
 

© 2009 empleo.cz O nás