Office manager (praxe min. 3 roky)

Profil společnosti:
Zprostředkováváme inzerci pro klienta, kterým je úspěšná developerská a investiční společnost Tempus Investment a.s.
• realizuje v Praze vlastní rozsáhlé developerské rezidenční projekty,
• pro majitele pozemků v Praze a okolí rozvíjí a spravuje jejich majetek,
• rozvíjí vlastní stavební činnost,
• chystá expanzi do nových moderních produktů a služeb v rámci svého oboru.
Společnost má v současné době 20 pracovníků. Sídlo společnosti je Smíchov, Radlická.

Náplň práce:
Office manažer reportuje řediteli společnosti.
Zodpovědnost především za bezproblémový administrativní a provozní chod společnosti a samostatné řešení operativních problémů.
Na této pozici bude zaměstnanec zodpovědný za:
• Administrativní chod společnosti:
- Nastavení a kontrola procesů
- Oběh listin
- Kontrolu plnění úkolů pracovníků společnosti.
- Vedení evidence projektů a úkolů
- Motivace zaměstnanců k včasnému a kvalitnímu plnění úkolů
• Zajištění provozu společnosti:
- Kontrola a řízení provozních výdajů
- Správa vozidel
- Koordinace externích dodavatelů: IT, Web
• Recepční činnost společnosti/asistentka:
- Vedení recepčních
- zajišťování firemních akcí
• Koordinace práce s lidskými zdroji:
- Řeší legislativní předpisy spojené s provozním řádem a metodikou spojenou s předpisy BOZP a PO dle platné legislativy.

Požadujeme:
• Dokončené alespoň středoškolské vzdělání
• Relevantní praxe v oboru, minimálně 3 roky.
• Dobré komunikační a prezentační dovednosti.
• Znalost vhodných SW nástrojů pro plánování a kontrolu úkolů a projektů.
• Schopnost vést a motivovat tým.
• Loajalita.
• Časová flexibilita a spolehlivost.
Pro tuto práci je výhodou:
• Předchozí praxe např. v advokátní kanceláři, větší realitní společnosti, developerské a finanční společnosti.
• Zkušenost s change management – změna menší společnosti na střední společnost
• Právní a finanční povědomí.
• Odolnost vůči stresu.
• Řidičské oprávnění sk. B (aktivní řidič).
• Znalost anglického jazyka.

Místo práce: Praha - Smíchov, Radlická

Termín nástupu: možný ihned

V případě, že Vás tato nabízená pozice zaujala, zašlete nám Váš podrobný strukturovaný životopis s motivačním dopisem a názvem pozice, o kterou se ucházíte!
Pro odpověď na tuto pozici, prosím, používejte pouze e-mailovou adresu: egrundova@jobsystem.cz
Poskytnutí osobních údajů: Odesláním svého životopisu výslovně prohlašuji, že jsem seznámen se svými právy, která vyplývají z ustanovení zák. č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů a o změně některých zákonů, a souhlasím s tím, aby mé osobní údaje, poskytnuté společnosti Tempus Investment a.s. v souvislosti s výběrovým řízením na pracovní pozici v této společnosti, byly společností Tempus Investment a.s. shromažďovány a zpracovávány pro účely a v souvislosti s výběrovým řízením o zaměstnání v této společnosti. Poskytnutím osobních údajů potvrzuje uchazeč o zaměstnání, že je poučen o svých právech podle ust. § 12 a § 21 zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů.

Platnost inzerátu končí 24. 7. 2016. Po tomto datu, prosím, neodpovídejte.
Vytvořeno: 24. 6. 2016, 13:50

JOBSYSTEM s.r.o.

Solovská 106/42
18000 Praha 8
224 814 391
www.jobsystem.cz
Více info:
Doporučte tuto práci
Chci více info o této pozici
Obor
Personalistika a lidské zdroje (HR), Administrativa  
Plat
0  
Lokalita
Praha  
Pracovní poměr
Práce na HPP  
Kontaktní osoba
Eva Grundová  
e-mail
 
Telefon
224 814 391  
Šup s tím na FaceBook
Další inzeráty s nálepkami:
 

© 2009 empleo.cz O nás