IT pracovník

Profil společnosti:
Naše společnost ZFP akademie, a.s., je pořadatelem seminářů zaměřených na problematiku osobních financí, s evidencí více než sto osmdesát tisíc účastníků, a leader na trhu finančního zprostředkování v České republice, s obratem přesahujícím miliardu korun. V současnosti tvoří obchodní síť naší společnosti devět samostatných regionálních struktur, čítajících přes čtyři tisíce profesionálních zprostředkovatelů zaměřených na retailovou klientelu, a dalších spolupracovníků.
Hlavním cílem naší společnosti je šíření finanční gramotnosti občanů pomocí našeho vlastního produktu - vzdělávací akademie a zprostředkování finančních produktů prostřednictvím multilevelové sítě samospotřebitelů.

Náplň práce:
- evidovat a řešit příchozí požadavky na helpdesk
- administrace reportů (nastavení práv)
- operativní a efektivní řešení připomínek k funkčnosti IS
- řešit technickou podporu uživatelů aplikací vnitropodnikového IS
- zajistit správu SW Helios Orange (aktualizace, instalace, www.helios.eu)
- zajistit správu SW HELPDESK, SW SPRÁVCE IT (www.micossw.cz)
- řešení objednávek HW a SW
- správa uživatelů, e-mailů, majetku
- záloha databází a dat, archivaci (www.acronis.com)
- docházkový systém Alveno (dohled, aktualizace, www.alveno.cz)
- zajištění a provoz internetového připojení
- řešit standardní uživatelské problémy (nefunkční myš, tiskárna, MS Office, pomoc s aplikacemi)
- technickou správu Extranetu, hledání možných vylepšení a technickou podporu jeho uživatelů
- dálkovou diagnostiku problémů s aplikacemi a hledání řešení
- správu a rozvoj sítě (provoz systémové a bázové SW infrastruktury)

Požadujeme:
- znalost problematiky IT na úrovni podpory uživatelů (MS Windows, MS Office),
- znalost kancelářských aplikací a síťového prostředí
- znalost HTML, Javascript, CSS
- spolehlivost a pečlivost
- ochotu pomáhat
- proaktivní přístup
- anglický jazyk na úrovni porozumění manuálů a dokumentací

Vítány jsou:
- zkušenost s Active Directory (Windows Server 2012)
- zkušenost s programem Teamviewer
- zkušenost s IceWarp mail serverem
- programování Excel VBA

Další požadavky:
- Obchodní dovednosti – vyjednávání, přesvědčivá argumentace, námitky a jejich zvládnutí, rozvoj a budování stabilních vztahů s protistranou, apod.
- Sebejistota, asertivita, apod.
- ŘP skupiny B

Nabízíme:
Mzda (hrubá od): od 18.000,- Kč, zkušební doba 3M, po zkušební době pohyblivá složka od 1000,- Kč – 3000,- Kč
Pracovní doba: PO 7:00 – 17:00 hodin, ÚT, ST, ČT – 7:00 – 15:30 hodin, Pá – 7:00 – 14:30 hodin

Poskytované výhody:
- Příspěvky zam. na PP a SŽP
- Vzdělávání nejenom v oblasti IT
- Stravenky v hodnotě 100Kč
- Práce na HPP
- Práce ve stabilní společnosti

Místo práce: Jihomoravský kraj, Břeclav

Termín nástupu: 1. 4. 2016

V případě, že Vás tato nabízená pozice zaujala, zašlete nám Váš podrobný strukturovaný životopis s průvodním dopisem a názvem pozice, o kterou se ucházíte!
Pro odpověď na tuto pozici, prosím, používejte pouze e-mailovou adresu: egrundova@jobsystem.cz

Platnost inzerátu končí 5. 3. 2016. Po tomto datu, prosím, neodpovídejte.
Vytvořeno: 5. 2. 2016, 16:10

JOBSYSTEM s.r.o.

Solovská 106/42
18000 Praha 8
224 814 391
www.jobsystem.cz
Více info:
Doporučte tuto práci
Chci více info o této pozici
Obor
Informační technologie  
Plat
0  
Lokalita
Jihomoravský kraj  
Pracovní poměr
Práce na HPP  
Kontaktní osoba
Eva Grundová  
e-mail
 
Telefon
224 814 391  
Šup s tím na FaceBook
Další inzeráty s nálepkami:
itx 405
swx 26
hwx 17
helpx 8
deskx 4
 

© 2009 empleo.cz O nás