Back Office & Sales asistent s AJ

Profil společnosti:
Zprostředkováváme personální inzerci pro klienta, kterým je společnost AYSAN s.r.o. – distributor luxusního zboží.

Náplň práce:
- zajištění fakturace, plateb, bankovního styku
- zpracování obchodních nabídek pro zahraniční klienty, následná komunikace s klientem
- sjednávání schůzek pro obchodníky v zahraničí
- evidence klientů
- organizace marketingových akcí
- spolupráce na zajištění logistiky

Požadujeme:
- velmi dobrá úroveň anglického jazyka slovem i písmem, B1+ podmínkou
- znalost práce na PC – velmi dobrá znalost programů MS Excel, Word, Outlook
- min. SŠ vzdělání
- samostatnost, velmi dobré organizační a komunikační schopnosti
- min. 1 rok praxe na obdobné pozici

Nabízíme:
Práci na plný pracovní úvazek v malé firmě s prestižní zahraniční klientelou. Odměnu v závislosti na schopnostech a nasazení. Kancelář firmy je v centru Liberce.

Místo práce: Liberec

Termín nástupu: ihned

V případě, že Vás tato nabízená pozice zaujala, zašlete nám Váš podrobný strukturovaný životopis s průvodním dopisem a názvem pozice, o kterou se ucházíte!
Pro odpověď na tuto pozici, prosím, používejte pouze e-mailovou adresu: egrundova@jobsystem.cz

Platnost inzerátu končí 20. 6. 2015. Po tomto datu, prosím, neodpovídejte.
Vytvořeno: 20. 5. 2015, 15:05

JOBSYSTEM s.r.o.

Solovská 106/42
18000 Praha 8
224 814 391
www.jobsystem.cz
Více info:
Doporučte tuto práci
Chci více info o této pozici
Obor
Administrativa, Finance  
Plat
dohodou  
Lokalita
Liberec  
Pracovní poměr
Práce na HPP  
Kontaktní osoba
Eva Grundová  
e-mail
 
Telefon
224 814 391  
Šup s tím na FaceBook
Další inzeráty s nálepkami:
 

© 2009 empleo.cz O nás