Asistentka vedení společnosti – Veselí nad Moravou

Profil společnosti:
Zprostředkováváme personální inzerci pro klienta, kterým je firma s dlouholetou tradicí ve výrobě nábytku VESNA INTERIORS, s.r.o. Zakázková výroba nábytku a kompletace interiérových celků pro vybavení státních institutů, bankovních ústavů, hotelů, školicích středisek, kanceláří, rodinných domů a interiéru dle návrhu architektů a designerů.

Náplň práce:
- příprava nabídek do veřejných zakázek
- spoluúčast na chodu kanceláře vedení společnosti
- účetnictví (fakturace, Přiznání k DPH apod.)
- spolupráce s technickou přípravou výrobu a účetním oddělením
- angažování se v procesu získání a administrace dotačních programů

Požadujeme:
- SŠ nebo VŠ vzdělání
- min. 1 rok praxe na obdobné pozici
- dobrá znalost AJ nebo NJ slovem i písmem vítaná
- znalost MS Office – Word, Excel, PowerPoint, Outlook, Internet Explorer
- řidičský průkaz skupiny B
- výborné komunikační a organizační dovednosti
- samostatnost, spolehlivost, zodpovědnost, flexibilita a loajalita
- ochota učit se novým věcem a profesionální vystupování

Nabízíme:
- pracovní poměr na dobu neurčitou
- práci v profesionálním týmu

Místo práce: Veselí nad Moravou

Termín nástupu: ihned

V případě, že Vás tato nabízená pozice zaujala, zašlete nám Váš podrobný strukturovaný životopis s průvodním dopisem a názvem pozice, o kterou se ucházíte!
Pro odpověď na tuto pozici, prosím, používejte pouze e-mailovou adresu: vesna@vesnainteriors.cz

Platnost inzerátu končí 1. 5. 2015. Po tomto datu, prosím, neodpovídejte.
Vytvořeno: 31. 3. 2015, 10:29

JOBSYSTEM s.r.o.

Solovská 106/42
18000 Praha 8
224 814 391
www.jobsystem.cz
Více info:
Doporučte tuto práci
Chci více info o této pozici
Obor
Finance, Administrativa  
Plat
dohodou  
Lokalita
Hodoní­n  
Pracovní poměr
Práce na HPP  
Kontaktní osoba
Eva Grundová  
e-mail
 
Telefon
224 814 391  
Šup s tím na FaceBook
Další inzeráty s nálepkami:
 

© 2009 empleo.cz O nás