Asistentka vedení společnosti

Profil společnosti:
Zprostředkováváme personální inzerci pro klienta, kterým je česká obchodní společnost – výhradní distributor dvou švýcarských renomovaných firem.

Náplň práce:
Organizační a administrativní podpora jednatele společnosti (50 % náplně práce):
- time management, organizace schůzek, vedení diáře, reporting, práce s informacemi z dokumentů, příprava statistických přehledů
Asistentská podpora širšího vedení + další administrativní činnosti spojené s chodem společnosti (50 % náplně práce):
- hromadná korespondence, tvorba textů, korektury, běžná operativní agenda

Požadujeme:
- SŠ/VŠ vzdělání, dobrá znalost ČJ, NJ nebo AJ na komunikativní úrovni, pokročilá znalost
MS Office, PowerPoint výhodou, internet
- systematičnost, loajalita, profesionální vystupování, empatie, upřímnost, zdravé sebevědomí, dobré analytické schopnosti, přemýšlení v souvislostech
- požadujeme min. 4 roky praxe v oboru
- k životopisu, prosím, přiložte Vaši aktuální fotografii.

Nabízíme:
Zázemí dynamické rodinné společnosti s 20letou tradicí a stabilním postavením na českém trhu, nekuřácké prostředí, firemní benefity (týden dovolené navíc, prémie, jazykové kurzy, společenské firemní akce a další).

Místo práce: Praha 10 Hostivař

Termín nástupu: ihned

V případě, že Vás tato nabízená pozice zaujala, zašlete nám Váš podrobný strukturovaný životopis s fotografií, motivačním dopisem a názvem pozice, o kterou se ucházíte!
Pro odpověď na tuto pozici, prosím, používejte pouze e-mailovou adresu: egrundova@jobsystem.cz
Vytvořeno: 22. 10. 2014, 10:16

JOBSYSTEM s.r.o.

Solovská 106/42
18000 Praha 8
224 814 391
www.jobsystem.cz
Více info:
Doporučte tuto práci
Chci více info o této pozici
Obor
Administrativa  
Plat
0  
Lokalita
Praha  
Pracovní poměr
Práce na HPP  
Kontaktní osoba
Eva Grundová  
e-mail
 
Telefon
224 814 391  
Šup s tím na FaceBook
Další inzeráty s nálepkami:
 

© 2009 empleo.cz O nás