Asistentka administrativy

Profil společnosti:
Zprostředkováváme inzerci pro klienta, kterým je Home Expert s.r.o., obchodní firma s dlouholetou tradicí, zabývající se dovozem a vývozem spotřebního zboží.

Náplň práce:
Běžná administrativa, komunikace s dodavateli i odběrateli zboží, tvorba poptávek a nabídek, logistika, fakturace.

Požadujeme:
Min.SŠ vzdělání ekonomického zaměření, znalost AJ, (další jazyky jako NJ nebo RJ výhodou), uživatelská znalost práce na PC (Outlook,Word, Excel, Internet,). Znalost grafických programů vítána. ŘP B.

Nabízíme:
Příjemné pracovní prostředí, stravenky, mobilní telefon a příspěvky zaměstnavatele na penzijní připojištění.

Místo práce: okraj Prahy 8

Termín nástupu: ihned

V případě, že Vás tato nabízená pozice zaujala, zašlete nám Váš podrobný strukturovaný životopis s průvodním dopisem a názvem pozice, o kterou se ucházíte!
Pro odpověď na tuto pozici, prosím, používejte pouze e-mailovou adresu esvobodova@jobsystem.cz.
Vytvořeno: 26. 6. 2012, 10:37

JOBSYSTEM s.r.o.

Solovská 106/42
18000 Praha 8
224 814 391
www.jobsystem.cz
Více info:
Doporučte tuto práci
Chci více info o této pozici
Obor
Administrativa  
Plat
Dohodou  
Lokalita
Praha  
Pracovní poměr
Práce na HPP  
Kontaktní osoba
Eva Grundová  
e-mail
 
Telefon
224 814 391  
Šup s tím na FaceBook
Další inzeráty s nálepkami:
 

© 2009 empleo.cz O nás