Asistent obchodně-technického manažera

Profil společnosti:
HIT OFFICE s.r.o. je významným výrobcem kancelářských potřeb a potravinářských obalů. Ve svém oboru zaujímá dominantní pozici na českém a slovenském trhu, dále své výrobky vyváží do Německa, Rakouska, Holandska, Belgie, Švýcarska atd.
Svou činností navazuje na dlouholetou tradici a strategicky se zaměřuje na rozvoj nových výrobních programů a technologií s důrazem na šetrný přístup k životnímu prostředí a dlouhodobě udržitelný rozvoj.

Náplň práce:
- Participace na vedení výrobních týmů, managementu obchodu a administrativy, řešení ad hoc úkolů zadaných vedením společnosti
- Úzká spolupráce s vedením společnosti a s obchodním, administrativním a výrobním týmem
- Navrhování a realizace řešení, zodpovědnost za implementaci
- Zodpovědnost za efektivní využívání výrobních technologií a jejich údržbu
- Plánování výroby s ohledem na zákaznické požadavky, využití kapacit a maximální efektivitu výroby
- Kontinuální zlepšování výrobních, obchodních a administrativních procesů s hlediska kvality, produktivity a efektivity
- Analýza výrobních a obchodních dat a jejich prezentace, sledování a vyhodnocování jednotlivých výrobních a obchodních ukazatelů, stanovování nápravných opatření a dohled nad jejich implementací
- Účast na jednáních společnosti se zákazníky a dodavateli

Požadujeme:
- VŠ vzdělání (nejlépe technické, ekonomické nebo i pedagogické se zaměřením na exaktní předměty)
- Zkušenosti z výroby výhodou
- Zkušenost s rozběhem technologie výhodou
- Znalost angličtiny min. úroveň B1
- Znalost dalšího jazyka výhodou
- Aktivní přístup k navrhování a realizaci řešení
- Flexibilita, motivace stále se učit a zlepšovat, komunikační dovednosti, týmový duch, dynamická osobnost
- Organizační schopnosti a schopnost přebírat zodpovědnost
- Silná orientace na výsledek
- Znalost MS Office
- Znalost grafických programu Corel, Photoshop a konstrukční AutoCad výhodou
- Řidičský průkaz skupiny B

Nabízíme:
- Zajímavou práci v prostředí stabilní firmy
- Unikátní zkušenosti v odvětví výroby papírenského, potravinářského a kancelářského programu
- Finanční ohodnocení odpovídající náročnosti pozice
- Zkušenost s moderní technologií
- Firemní benefity – mobilní telefon, notebook, stravenky

Místo práce: Novosedlická 999, Teplice

Termín nástupu: Dle dohody: únor – březen 2015

V případě, že Vás tato nabízená pozice zaujala, zašlete nám Váš podrobný strukturovaný životopis s průvodním dopisem a názvem pozice, o kterou se ucházíte!
Pro odpověď na tuto pozici, prosím, používejte pouze e-mailovou adresu: egrundova@jobsystem.cz

V případě, že Vás nekontaktujeme, vybrali jsme do 1. Kola výběrového řízení jiného uchazeče.

Platnost inzerátu končí 2.3.2015. Po tomto datu, prosím, neodpovídejte.
Vytvořeno: 31. 1. 2015, 21:34

JOBSYSTEM s.r.o.

Solovská 106/42
18000 Praha 8
224 814 391
www.jobsystem.cz
Více info:
Doporučte tuto práci
Chci více info o této pozici
Obor
Administrativa, Obchod a cestovní ruch, Průmysl, Výroba a provoz  
Plat
0  
Lokalita
Ústecký kraj  
Pracovní poměr
Práce na HPP  
Kontaktní osoba
Eva Grundová  
e-mail
 
Telefon
224 814 391  
Šup s tím na FaceBook
Další inzeráty s nálepkami:
obchodx 2575
výrobax 637
technikx 716
 

© 2009 empleo.cz O nás