Vedoucí oddělení zákaznické podpory

Profil společnosti:
Zprostředkováváme inzerci pro klienta, kterým je telekomunikační společnost PODA a.s..

Náplň práce:
Proaktivní podpora uživatelů, komunikace s techniky společnosti, komunikace s obchodním oddělením.

Požadujeme:
SŠ. Praxe v oboru IT nebo telekomunikací, zkušenost s řízením kolektivu (manažerské dovednosti), prozákaznický přístup, odolnost vůči stresu, rychlá orientace při řešení problémů a požadavků, komunikativní AJ, ŘP sk. B.

Nabízíme:
Nástupní mzda 20 000 až 25 000 Kč, čtvrtletní odměny, mobilní telefon, notebook, příspěvek na penzijní/životní připojištění, příspěvek na sport/kulturu/volný čas, sleva na firemní služby, stravenky, vzdělávací kurzy, školení.
Místo práce: Ostrava

Termín nástupu: Leden - únor 2013

V případě, že Vás tato nabízená pozice zaujala, zašlete nám Váš podrobný strukturovaný životopis s průvodním dopisem a názvem pozice, o kterou se ucházíte!
Pro odpověď na tuto pozici, prosím, používejte pouze e-mailovou adresu egrundova@jobsystem.cz.
Vytvořeno: 17. 12. 2012, 17:57

JOBSYSTEM s.r.o.

Solovská 106/42
18000 Praha 8
224 814 391
www.jobsystem.cz
Více info:
Doporučte tuto práci
Chci více info o této pozici
Obor
Telekomunikace, Informační technologie  
Plat
Dohodou  
Lokalita
Ostrava  
Pracovní poměr
Práce na HPP  
Kontaktní osoba
Eva Grundová  
e-mail
 
Telefon
224 814 391  
Šup s tím na FaceBook
Další inzeráty s nálepkami:
 

© 2009 empleo.cz O nás