Asistentka / Sekretářka

Profil společnosti:
Zprostředkováváme inzerci pro klienta, kterým je konzultační společnost pro management a cenové řízení ve stavebnictví.

Náplň práce:
Administrativní práce na počítači a pomocné práce projektovým manažerům (kopírování, skenování, svazování dokumentů, tvorba tabulek apod.). Vyhledávání informací na internetu, přijímání hovorů, péče o příchozí hosty, pokladna, příchozí a odchozí pošta, nákup kancelářských potřeb.

Požadujeme:
Min. SŠ, dobré komunikační znalosti, zkušenost s prací s telefonem, uživatelská znalost PC s MS Windows, uživatelská znalost MS Office - práce s MS Outlook a Excel, ŘP sk. B, dobrá orientace na internetu - zejména vyhledávání informací, pozitivní přístup.

Nabízíme:
Práci v pohodovém kolektivu, služební mobilní telefon. Místo práce - Praha 4 (v blízkosti metra Budějovická).

Místo práce: Praha 4

Termín nástupu: Od 1. 2. 2012 (možno i později, dle vzájemné dohody)


V případě, že Vás tato nabízená pozice zaujala, zašlete nám Váš podrobný strukturovaný životopis s průvodním dopisem a názvem pozice, o kterou se ucházíte!
Pro odpověď na tuto pozici, prosím, používejte pouze e-mailovou adresu esvobodova@jobsystem.cz.
Vytvořeno: 26. 1. 2012, 21:25

JOBSYSTEM s.r.o.

Solovská 106/42
18000 Praha 8
224 814 391
www.jobsystem.cz
Více info:
Doporučte tuto práci
Chci více info o této pozici
Obor
Administrativa  
Plat
Dohodou  
Lokalita
Praha  
Pracovní poměr
Práce na HPP  
Kontaktní osoba
Eva Grundová  
e-mail
 
Telefon
224 814 391  
Šup s tím na FaceBook
Další inzeráty s nálepkami:
 

© 2009 empleo.cz O nás