Obchodní referent / referentka PL

Profil společnosti:
Přestože se zaměřujeme hlavně na železnice, řídící systémy První Signální slaví úspěch i v dalších oblastech. Zabezpečujeme dopravu v metru i na tramvajových linkách a depech. V poslední době se zaměřujeme i na segment Smart City.
Poskytujeme jak kompletní řešení na klíč, tak i (doprovodné) služby - zpracování analýz, studií a projektů. Následně provádíme servis i údržbu zabezpečovacích zařízení. Samozřejmostí je 24/7 hot line podpora.
Za dobu více než 40ti let jsme v našem oboru dosáhli významných úspěchů. Jako první ve střední a východní Evropě jsme vyvinuli počítačově řízené a následně i plně elektronické staniční zabezpečovací zařízení.

Náplň práce:
• obchodní administrativa v kanceláři, tvorba prezentací, obchodní korespondence
• součinnosti při organizaci účasti společnosti na výstavách a veletrzích
• administrativní a obchodní podpora pro obchodně technické manažery
• realizace obchodních kontaktů s potenciálními a současnými zákazníky
• marketingové průzkumy
• rozpočty, cenové nabídky
• evidence obchodních případů a zakázek
• nákup materiálu, zboží a služeb
• režijní agenda (např. řešení pojistných událostí, organizace školení, správa smluv aj.)
• překladatelská činnosti v rámci firemní agendy (PL→CZ, CZ→PL)

Požadujeme:
• znalost PL slovem i písmem, stupeň dovednosti B2,C1 nebo C2 (hodnocení vychází ze Společného evropského referenčního rámce pro jazyky)
• SŠ/VŠ vzdělání
• výborná znalost kancelářského SW (OpenOffice nebo MS Office)
• řidičský průkaz sk. B – aktivní řidič
• svědomitost, pečlivost, systematičnost
• komunikativní a organizační schopnosti
• vysoké pracovní nasazení, časová flexibilita
• kladný vztah k administrativě, vedení evidencí, záznamů a přehledů, samostatnost, spolehlivost, loajalita, trestní bezúhonnost
Výhodou (nikoliv podmínkou):
• praxe v obchodním referátu
• znalost AJ


Nabízíme:
• trvalý pracovní poměr
• plný pracovní úvazek
• pružná pracovní doba
• stabilita zaměstnání v prosperující firmě
• odpovídající platové podmínky
• nekuřácké pracoviště
• příležitost pro profesionální růst
• 25 dní dovolené
• benefity (jazykové kurzy, příspěvek na stravování, volnočasové poukázky)

Místo práce: Ostrava, Bohumínská 368/172

Termín nástupu: 01. 03. 2018 po dohodě možný jiný termín

V případě, že Vás tato nabízená pozice zaujala, zašlete nám Váš podrobný strukturovaný životopis s motivačním dopisem a názvem pozice, o kterou se ucházíte!
Pro odpověď na tuto pozici, prosím, používejte pouze e-mailovou adresu: egrundova@jobsystem.cz

Platnost inzerátu končí 22. 2. 2018. Po tomto datu, prosím, neodpovídejte.
Vytvořeno: 22. 1. 2018, 11:13

JOBSYSTEM s.r.o.

Sokolovská 106/42
18600 Praha 8
224819391
http://www.jobsystem.cz/
Více info:
Doporučte tuto práci
Chci více info o této pozici
Obor
Administrativa, Obchod a cestovní ruch  
Plat
0  
Lokalita
Moravskoslezský kraj  
Pracovní poměr
Práce na HPP  
Kontaktní osoba
Eva Grundová  
e-mail
 
Telefon
224819391  
Šup s tím na FaceBook
Další inzeráty s nálepkami:
 

© 2009 empleo.cz O nás