Koordinátor asistenční služby zdravotního pojištění cizinců
Pojišťovna VZP, a.s.
Jsme největším retailovým prodejcem cestovního pojištění a jedničkou na trhu v oblasti zdravotního pojištění cizinců. Máme bohaté zkušenosti nejen v oblasti pojištění majetku a odpovědnosti občanů i podnikatelů, ale i v jiných odvětvích pojištění.
Více informací o společnosti naleznete na www.pvzp.cz.
Náplň práce:
• posuzování nároků zdravotnických zařízení a zpracování fakturovaných výkonů
• komunikace se zdravotnickými zařízeními a klienty (písemná i telefonická)
• spolupráce s kolegy napříč celou společností
• kompletace a kontrola pojistných událostí
• konzultace s revizním lékařem společnosti
Požadujeme:
• ukončené SŠ
• výborné komunikační dovednosti
• spolehlivost a profesionální přístup
• uživatelská znalost PC, MS Office (Word, Excel, Outlook aj.)
• schopnost se učit novým věcem
• aktivní AJ - podmínkou
• schopnost systematické činnosti
Výhodou:
• znalost RJ nebo jiný jazyk
• velkou výhodou (nikoliv podmínkou) vzdělání v oblasti zdravotnictví
Nabízíme:
• zajímavou a zodpovědnou práci
• příjemné pracovní prostředí
• zaměstnanecké výhody
• plný pracovní úvazek
Pracovní poměr na dobu určitou jednoho roku s možností prodloužení na dobu neurčitou.
Místo práce: Praha
Termín nástupu: ihned nebo dle dohody
V případě, že Vás tato pracovní pozice zaujala, zašlete nám, prosím, Váš strukturovaný životopis s názvem pracovní pozice, o kterou se ucházíte.
Pro odpověď na tuto pozici, prosím, používejte pouze e-mailovou adresu: zdenka.vadasova@pvzp.cz.
Vybraní kandidáti budou pozváni na výběrové řízení, ostatním předem děkujeme.
Na tuto pracovní pozici, můžete reagovat pouze do 25. 11. 2023. Po tomto datu, prosím, neodpovídejte.
Vytvořeno:
JOBSYSTEM s.r.o.
Více info:
Provoz inzertního serveru s nabídkami zaměstnání a brigád.