Back Office Support Manager - Administrativní pracovník / pracovnice

Profil společnosti:
Zprostředkováváme personální inzerci pro klienta, kterým je stabilní společnost OPTIMAL INTERIER DESIGN, spol. s r.o. - pohybující se na trhu od roku 1995. Zabývající se dodávkami včetně realizací interiérů se zaměřením na dekorační textil, podlahy, koberce, tapety a nábytek včetně příslušenství.

Náplň práce:
• objednávky zboží a ostatní komunikace s dodavateli (česky, anglicky, případně německy)
• administrativa - kontrola faktur od odběratelů; vedení zakázek
• přebírka zboží
• objednávky dopravy ČR a zahraničí
• reklamace
• výkazy a hlášení (intrastat, eko-kom)
• personální agenda - evidence dovolených, vedení docházky
• fakturace - zálohové listy, daňové doklady, konečné faktury
• vedení pokladny

Požadujeme:
• SŠ vzdělání
• praxe na obdobné pozici podmínkou
• časová flexibilita
• bezúhonnost
• reference z předchozích zaměstnání
• znalost AJ na komunikativní úrovni

Nabízíme:
• práci na HPP ve stabilní firmě
• stravenky
• 5 týdnů dovolené
• 3 sick days
• služební telefon
• zaměstnanecké slevy na zboží

Místo práce: Praha 8

Termín nástupu: leden 2022

V případě, že Vás tato pracovní pozice zaujala, zašlete nám, prosím, Váš životopis s názvem pracovní pozice, o kterou se ucházíte.
Pro odpověď na tuto pozici, prosím, používejte pouze e-mailovou adresu: egrundova@jobsystem.cz.

Na tuto pracovní pozici, můžete reagovat pouze do 10. 12. 2021. Po tomto datu, prosím, neodpovídejte.
Vytvořeno: 10. 11. 2021, 15:53

JOBSYSTEM s.r.o.

Lucemburská 2136/16
13000 Praha 3
224819391
http://www.jobsystem.cz/
Více info:
Doporučte tuto práci
Chci více info o této pozici
Obor
Administrativa  
Plat
-  
Lokalita
Praha  
Pracovní poměr
Práce na HPP  
Kontaktní osoba
Eva Grundová  
e-mail
 
Telefon
224819391  
Šup s tím na FaceBook
Další inzeráty s nálepkami:
 

© 2009 empleo.cz O nás