Asistentka managementu společnosti - recepční
Profil společnosti:
Zprostředkováváme personální inzerci pro klienta, kterým je společnost Budějovická facility a.s. - zabývající se kompletní správou nemovitostí a developmentem.
Náplň práce:
• práce spojená s chodem recepce (organizace a zajištění provozu zasedacích místností, obsluha návštěv, objednávky kancelářských potřeb, organizace firemních akcí apod.)
• evidence obchodních smluv, faktur, podklady pro účetní oddělení, skenování do systému
• vedení pokladen
• zpracování objednávek, komunikace s dodavateli
• ČÚZK - správa dálkového přístupu do KN, Czech point - konverze a ověřování dokumentů
• správa datových schránek
• správa vozového parku
• evidence přijaté a odesílané pošty
Požadujeme:
• SŠ vzdělání
• praxe na obdobné pozici - výhodou
• ŘP sk. B
• znalost AJ - výhodou
• znalost práce na PC nutností (MS Office - Word, Excel)
• dobré komunikační a organizační schopnosti
• zodpovědnost, pečlivost, samostatnost
• chuť se učit novým věcem
• reprezentativní a příjemné vystupování
• kultivovanou a komunikativní osobnost
Nabízíme:
• práci na HPP v příjemném pracovním prostředí v nově vybudovaných administrativních prostorách
• perfektní dostupnost MHD (přímo na metru C „Budějovická“)
• různorodou práci, při které se nebudete nudit a naučíte se spoustu nových věcí
• mobilní telefon
• příspěvek na stravování
Místo práce: Praha 4
Termín nástupu: od 1. 6. 2022
V případě, že Vás tato pracovní pozice zaujala, zašlete nám, prosím, Váš životopis s názvem pracovní pozice, o kterou se ucházíte.
Pro odpověď na tuto pozici, prosím, používejte pouze e-mailovou adresu: lucie.benackova@budejovicka.cz
Na tuto pracovní pozici, můžete reagovat pouze do 10. 6. 2022. Po tomto datu, prosím, neodpovídejte.
Vytvořeno: 10. 5. 2022, 11:01
JOBSYSTEM s.r.o.
Více info:
Provoz inzertního serveru s nabídkami zaměstnání a brigád.