Asistent / asistentka společnosti Alax - office manager
Profil společnosti:
Zprostředkováváme inzerci pro klienta, kterým je interiérová společnost ALAX působící na českém trhu již 25 let - zabývá se zpracováním architektonických návrhů, zařizováním komerčních i bytových interiérů, výrobou a dovozem designového nábytku. Je ryze česká společnost se zdravým růstem a pevnými základy.
Náplň práce:
• zajišťování chodu společnosti, podpora týmu
• zpracování úkolů dle požadavků ředitele společnosti
• komunikace a vyřizování na úřadech
• evidence a vystavování faktur, pokladna
• vyřizování příchozí a odchozí pošty
• další administrativní práce, ad hoc úkoly
• osobní, mailová a telefonická komunikace se zákazníky
• péče o návštěvy
Požadujeme:
• min. SŠ vzdělání
• praxe na obdobné administrativní pozici výhodou, nikoli podmínkou
• znalost práce na PC, výborná orientace na internetu
• znalost ČJ, AJ a další jazyky výhodou
• komunikativnost, samostatnost
Nabízíme:
• práce v mladém kolektivu a příjemném prostředí
• osobnostní rozvoj, získání zkušeností z oblasti designu, obchodu a marketingu
• zázemí stabilní firmy
• možnost kariérního i finančního růstu
Místo práce: Urxova 448/2, Praha - Karlín
Termín nástupu: ihned
V případě, že Vás tato nabízená pozice zaujala, zašlete nám Váš podrobný strukturovaný životopis s fotografií, motivačním dopisem a názvem pozice, o kterou se ucházíte!
Pro odpověď na tuto pozici, prosím, používejte pouze e-mailovou adresu: job@alax.cz
Platnost inzerátu končí 19. 7. 2018. Po tomto datu, prosím, neodpovídejte.
Vytvořeno: 19. 6. 2018, 11:29
JOBSYSTEM s.r.o.
Více info:
Provoz inzertního serveru s nabídkami zaměstnání a brigád.