Asistent / asistentka obchodního oddělení / recepční - Plzeň

Profil společnosti:
Zprostředkováváme personální inzerci pro klienta, kterým je CHEIRÓN, a. s. - česká společnost působící na trhu od roku 1994 a poskytuje služby a odborné poradenství v oblasti zdravotnických prostředků.

Náplň práce:
- součinnost s obchodním oddělením a jeho administrativní podpora
- evidence pošty a došlých faktur
- ověřování dokumentů na úřadech
- práce v informačním systému

Požadujeme:
- SŠ vzdělání
- AJ na komunikativní úrovni
- práce na PC - Word, Excel, Outlook
- ŘP sk. B
- organizační schopnosti
- praxe vítána

Nabízíme:
- práci v mladém kolektivu
- příjemné pracovní prostředí

Místo práce: Plzeň - Lobzy

Termín nástupu: ihned

V případě, že Vás tato nabízená pozice zaujala, zašlete nám Váš podrobný strukturovaný životopis s motivačním dopisem a názvem pozice, o kterou se ucházíte!
Pro odpověď na tuto pozici, prosím, používejte pouze e-mailovou adresu: egrundova@jobsystem.cz

Platnost inzerátu končí 26. 12. 2018. Po tomto datu, prosím, neodpovídejte.
Vytvořeno: 26. 11. 2018, 13:31

JOBSYSTEM s.r.o.

Sokolovská 106/42
18600 Praha 8
224819391
http://www.jobsystem.cz/
Více info:
Doporučte tuto práci
Chci více info o této pozici
Obor
Administrativa, Obchod a cestovní ruch  
Plat
0  
Lokalita
Plzeňský kraj  
Pracovní poměr
Práce na HPP  
Kontaktní osoba
Eva Grundová  
e-mail
 
Telefon
224819391  
Šup s tím na FaceBook
Další inzeráty s nálepkami:
 

© 2009 empleo.cz O nás