Asistent / asistentka obchodního oddělení / recepční - Plzeň

Profil společnosti:
Zprostředkováváme inzerci pro klienta, kterým je česká společnost CHEIRÓN a.s. - působící na trhu od roku 1994 - poskytuje služby a odborné poradenství v oblasti zdravotnických prostředků.

Náplň práce:
• součinnost s obchodním oddělením a jeho administrativní podpora
• evidence pošty a došlých faktur
• ověřování dokumentů na úřadech
• práce v informačním systému

Požadujeme:
• výborné organizační schopnosti
• samostatnost a komunikativnost
• flexibilita
• komunikativní znalost AJ

Nabízíme:
• práci na HPP

Místo práce: Plzeň

Termín nástupu: ihned

V případě, že Vás tato nabízená pozice zaujala, zašlete nám Váš podrobný strukturovaný životopis s motivačním dopisem a názvem pozice, o kterou se ucházíte!
Pro odpověď na tuto pozici, prosím, používejte pouze e-mailovou adresu: egrundova@jobsystem.cz

Platnost inzerátu končí 20. 9. 2018. Po tomto datu, prosím, neodpovídejte.
Vytvořeno: 20. 8. 2018, 09:38

JOBSYSTEM s.r.o.

Sokolovská 106/42
18600 Praha 8
224819391
http://www.jobsystem.cz/
Více info:
Doporučte tuto práci
Chci více info o této pozici
Obor
Administrativa  
Plat
0  
Lokalita
Plzeňský kraj  
Pracovní poměr
Práce na HPP  
Kontaktní osoba
Eva Grundová  
e-mail
 
Telefon
224819391  
Šup s tím na FaceBook
Další inzeráty s nálepkami:
 

© 2009 empleo.cz O nás