Asistent / asistentka kongresového oddělení - vhodné pro absolventy

Společnost Solen, s.r.o. se zabývá lékařským vzděláváním realizovaným formou odborných časopisů a kongresů.

Více informací o společnosti naleznete na www.solen.cz.

Náplň práce:
• spoluúčast na organizačním zajištění vzdělávacích akcí (příprava i realizace v místě konání akce)
• registrace a komunikace s účastníky, evidence přihlášek a jejich fakturace
• spoluúčast na marketingových aktivitách
• správa databáze účastníků akcí

Požadujeme:
• min. SŠ vzdělání (ekonomický směr - výhodou)
• výborné organizační a komunikační dovednosti
• příjemné vystupování, samostatnost a pečlivost
• dobrou znalost MS Office (Word, Excel, PowerPoint)
• ochotu cestovat (kongresové aktivity probíhají po celé ČR)
• chuť učit se novým věcem
• ŘP sk. B (aktivní řidič)

Nabízíme:
• příjemné a vstřícné pracovní prostředí, přátelský kolektiv
• služební telefon a notebook
• příspěvky na stravu, týden dovolené navíc a další zaměstnanecké benefity

Místo práce: Olomouc

Termín nástupu: ihned/dle dohody

V případě, že Vás tato pracovní pozice zaujala, zašlete nám, prosím, Váš životopis s názvem pracovní pozice, o kterou se ucházíte.
Pro odpověď na tuto pozici, prosím, používejte pouze e-mailovou adresu: tajovska@solen.cz

Na tuto pracovní pozici, můžete reagovat pouze do 20. 10. 2022. Po tomto datu, prosím, neodpovídejte.
Vytvořeno: 20. 9. 2022, 15:10

JOBSYSTEM s.r.o.

Lucemburská 2136/16
13000 Praha 3
224819391
http://www.jobsystem.cz/
Více info:
Doporučte tuto práci
Chci více info o této pozici
Obor
Administrativa  
Plat
-  
Lokalita
Olomoucký kraj  
Pracovní poměr
Práce na HPP  
Kontaktní osoba
Eva Grundová  
e-mail
 
Telefon
224819391  
Šup s tím na FaceBook
Další inzeráty s nálepkami:
 

© 2009 empleo.cz O nás