Asistent / asistentka jednatele
KAVON CZ s.r.o.
Jsme zavedená společnost, která se zabývá prodejem ručního, pneumatického a elektrického nářadí. Působíme po celé ČR a naše sídlo je v Pardubicích.
Více informací o společnosti naleznete na www.kavon.cz.
Náplň práce:
• přepojování a vyřizování telefonátů (v češtině i angličtině)
• vyřizování emailů a reklamací (v češtině i angličtině)
• administrativní činnost
• vítaní a ohlašování návštěv
• příprava občerstvení pro návštěvy
Požadujeme:
• min. SŠ vzdělání
• praxe výhodou, nikoliv podmínkou
• velmi dobrá znalost AJ slovem i písmem
• znalost obsluhy a psaní na PC (Microsoft Office)
• samostatnost, komunikativnost, kultivované vystupování, spolehlivost a organizační schopnosti
• ŘP sk. B
Nabízíme:
• stabilní zázemí české společnosti (přes 30let na trhu)
• přátelský kolektiv
• odpovídající mzdové ohodnocení
Místo práce: Medlešice 139, Chrudim
Termín nástupu: ihned
V případě, že Vás tato pracovní pozice zaujala, zašlete nám, prosím, Váš životopis s názvem pracovní pozice, o kterou se ucházíte.
Pro odpověď na tuto pozici, prosím, používejte pouze e-mailovou adresu: info@kavon.cz
Na tuto pracovní pozici, můžete reagovat pouze do 9. 4. 2023. Po tomto datu, prosím, neodpovídejte.
Vytvořeno:
JOBSYSTEM s.r.o.
Více info:
Provoz inzertního serveru s nabídkami zaměstnání a brigád.