Administrativní pracovník / pracovnice cestovní kanceláře

AZZURRO TOUR OPERATOR s.r.o.

Jsme největším prodejcem letních dovolených v Itálii na českém trhu a zároveň provozujeme portál www.italie.cz.

Více informací o společnosti naleznete na www.italie.cz.

Náplň práce:
• administrativní zpracování poptávek, faktur, vedení evidence a další administrativní práce

Požadujeme:
• SŠ vzdělání
• praxi v cestovní kanceláře nebo agentuře
• schopnost práce v Excel a Word
• dobrý vztah k číslům
• schopnost samostatné práce
• chuť učit se a zdokonalovat

Nabízíme:
• práci na HPP v centru města
• stmelený a vstřícný kolektiv
• stravenkový paušál
• možnost dovolené v Itálii za sníženou cenu i pro rodinné příslušníky

Nástupní mzdové ohodnocení 25 000 - 29 000 Kč/měsíc. Po zapracování zvýšení mzdy, další zvyšování podle výsledků práce.

Místo práce: Brno

Termín nástupu: ihned / dle dohody

V případě, že Vás tato pracovní pozice zaujala, zašlete nám, prosím, Váš životopis s názvem pracovní pozice, o kterou se ucházíte.
Pro odpověď na tuto pozici, prosím, používejte pouze e-mailovou adresu: brno@azzurro.cz.

Pro bližší informace volejte na tel.: 704 972 360 - Jan Katolický.
Vytvořeno:

JOBSYSTEM s.r.o.

Lucemburská 2136/16
13000 Praha 3
224819391
http://www.jobsystem.cz/
Více info:
Doporučte tuto práci
Chci více info o této pozici
Obor
Administrativa, Obchod a cestovní ruch  
Plat
-  
Lokalita
Brno  
Pracovní poměr
Práce na HPP  
Kontaktní osoba
Eva Grundová  
e-mail
 
Telefon
224819391  
Šup s tím na FaceBook
Další inzeráty s nálepkami:
 

© 2009 empleo.cz O nás