Administrativní pracovník / pracovnice

Česká společnost Technopark CZ s.r.o. s více jak 25-ti letou tradicí, zabývající se automatizační technikou pro soukromý sektor i průmysl v celé ČR a na Slovensku.

Více informací o společnosti naleznete na www.technopark.cz.

Náplň práce:
• zajišťuje plynulý chod recepce
• příprava podkladů pro přeúčtování
• zpracování cestovních příkazů
• komunikuje se zákazníky
• registruje nové zákazníky do interního systému
• přijímá telefony a vyřizuje emaily
• zpracovává příchozí poštu
• vystavování a kontrola správnosti faktur a jejich zpracování v systému Helios
• spolupráce s nákupním a prodejním oddělením i se skladem
• zajištění náležité archivace

Požadujeme:
• SOU s maturitou nebo SŠ vzdělání
• praxe v oboru vítána
• příjemné vystupování, samostatnost, pečlivost a spolehlivost
• znalost cizího jazyka výhodou
• znalost práce na PC, MS Office
• ochota učit se novým věcem

Nabízíme:
• zázemí stabilní české společnosti
• práci na HPP
• pevná pracovní doba od 7:00 h. do 15:30 h. každý pracovní den
• 4 týdny dovolené
• zaměstnanecké benefity jako je příspěvek na stravování, slevy na firemní produkty, zvýhodněný tarif mobilního operátora
• mzdové ohodnocení odpovídající vašim zkušenostem
• kurzy angličtiny
• příjemný pracovní kolektiv

Místo práce: TECHNOPARK CZ s.r.o., Hudcova 78b, Brno - Královo Pole

Termín nástupu: možný ihned / polovina září

V případě, že Vás tato pracovní pozice zaujala, zašlete nám, prosím, Váš životopis s názvem pracovní pozice, o kterou se ucházíte.
Pro odpověď na tuto pozici, prosím, používejte pouze e-mailovou adresu: info@technopark.cz
Vytvořeno: 13. 9. 2022, 10:02

JOBSYSTEM s.r.o.

Lucemburská 2136/16
13000 Praha 3
224819391
http://www.jobsystem.cz/
Více info:
Doporučte tuto práci
Chci více info o této pozici
Obor
Administrativa  
Plat
-  
Lokalita
Brno  
Pracovní poměr
Práce na HPP  
Kontaktní osoba
Eva Grundová  
e-mail
 
Telefon
224819391  
Šup s tím na FaceBook
Další inzeráty s nálepkami:
 

© 2009 empleo.cz O nás