Administrativní pracovník / pracovnice - back office - vhodné i pro absolventy

Profil společnosti:
Zprostředkováváme inzerci pro klienta, který má obchodní zastoupení nadnárodní společnosti v ČR.

Náplň práce:
• administrativní podpora každodenního chodu společnosti
• zejména pak vyřizování zakázek a komunikace s dodavateli a zákazníky

Požadujeme:
• vzdělání: min. SŠ možno i absolvent - ekonomický směr výhodou
• logické myšlení nutnou podmínkou
• jazyk: AJ na komunikativní úrovni nutnou podmínkou, NJ výhodou
• PC znalosti: základní uživatelské požadavky PC uživatele, MS Office, znalost SAP výhodou

Nabízíme:
• práci na HPP
• mzdové ohodnocení 20 -25 000 Kč/měs. + osobní ohodnocení
• zázemí nadnárodní společnosti
• podpora dalšího vzdělávání
• standardní zaměstnanecké výhody

Místo práce: Brno

Termín nástupu: ihned / dle dohody

V případě, že Vás tato nabízená pozice zaujala, zašlete nám Váš podrobný strukturovaný životopis s motivačním dopisem a názvem pozice, o kterou se ucházíte!
Pro odpověď na tuto pozici, prosím, používejte pouze e-mailovou adresu: egrundova@jobsystem.cz

Platnost inzerátu končí 9. 8. 2018. Po tomto datu, prosím, neodpovídejte.

Vytvořeno: 9. 7. 2018, 15:01

JOBSYSTEM s.r.o.

Sokolovská 106/42
18600 Praha 8
224819391
http://www.jobsystem.cz/
Více info:
Doporučte tuto práci
Chci více info o této pozici
Obor
Administrativa  
Plat
0  
Lokalita
Jihomoravský kraj  
Pracovní poměr
Práce na HPP  
Kontaktní osoba
Eva Grundová  
e-mail
 
Telefon
224819391  
Šup s tím na FaceBook
Další inzeráty s nálepkami:
 

© 2009 empleo.cz O nás