Administrativní pracovník/ce - záskok za mateřskou
Do moderně vybaveného call centra v centru Brna přijmeme administrativního pracovníka/ci, jako zástup za mateřskou dovolenou. Náplní práce je zadávání objednávek do systému, reporty… Zaškolení je samozřejmostí. Požadujeme znalost MS Office – hlavně MS Word a MS Excel, dobré organizační schopnosti, samostatnost a chuť k práci. Nabízíme mzdu 90,-/hodina + osobní ohodnocení a práci v příjemném prostředí a přátelském kolektivu. Délka směny je 6-8 hodin, po-pá. Tak neváhejte a kontaktujte naše personální oddělení.
Vytvořeno: 2. 9. 2018, 21:19
Ebbico s.r.o.
Třída Kapitána Jaroše
60200 Brno
773 752 157
Více info:
Malá rodinná firma v centru Brna s přátelským kolektivem a domácím prostředím