Administrativní pracovník/ce - Brno (OZP a OZZ)
Firma OLMAN SERVICE s. r. o. hledá do svého kolektivu na personální oddělení administrativní/ho pracovníci/ka – osobu se zdravotním omezením na zkrácený úvazek na HPP.
Pracoviště Brno-Bystrc, Jakuba Obrovského, nástup ihned.
Pracovní doba od 8:00 hod do 12:00 hod.
Jedná se o chráněné pracovní místo pro OZP, OZZ.
Náplň práce:
Práce v Excelu, zhotovování tabulek
Emailová komunikace
Telefonická komunikace
Pomocné kancelářské práce
Zadávání dat do PC – VEMA – modul Personalistika
Požadujeme:
Vzdělání střední odborné
Znalost práce s PC
Znalost personalistiky výhodou
Velmi dobrou znalost Excelu
Spolehlivost
Organizační a komunikační schopnosti
Nabízíme:
Zázemí stabilní společnosti
Příjemný kolektiv
Moderní pracoviště
Občerstvení na pracovišti
Příspěvek na stravování
Možnost zaučení a proškolení
Možnost zvýhodněných zaměstnaneckých půjček
Možnost využití firemní školky Elánek ve vedlejší budově
Kontaktujte nás a získejte perspektivní práci ve stabilní a rozvíjející se společnosti v oblasti zajišťování komplexních služeb v oblasti správy nemovitostí.
Bližší informace na telefonu: 730 186 797 nebo zasílejte životopisy na email: nabor@olman.cz.
Vytvořeno:
OLMAN SERVICE s.r.o.
Jakuba Obrovského 1389/1b
63500 Brno
734360001
Více info:
Pravidelný úklid vnitřních a venkovních ploch je hlavní službou, kterou v rámci komplexních služeb v oblasti správy nemovitostí společnost OLMAN nabízí.
Nedílnou součástí námi nabízených komplexních služeb v oblasti správy nemovitostí jsou služby spojené s ochranou majetku a osob včetně PCO a dalších služeb.